اداره‌ی خدمات فنی و تخصصی پارک با هدف ارایه‌ی خدمات علمی و تخصصی به محققان، دانش‌پژوهان، شرکت‌ها و موسسات فناور و دانش‌بنیان، در حوزه‌های مختلف تخصصی فعالیت دارد. اهم خدمات این واحد به شرح ذیل است:


1-ارایه‌ی مشاوره‌های تخصصی:

 اداره‌ی خدمات فنی تخصصی پارک با هدف ارتقای توانایی‌های کسب و کار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به ارایه‌ی مشاوره‌های مختلف کسب و کار از طریق به کارگیری مشاوران حرفه‌ای ...... بیشتر بدانید.

برای درخواست زمان مشاوره، لطفا فرم درخواست را تکمیل و به همراه مستندات درخواستی در سامانه‌ی crm.sstp.ir ثبت نام و  بارگذاری نمایید.


2-مرجع مالکیت فکری و ارزیابی اختراعات:

 دفتر مرجع منطقه ای مالکیت فکری پارک علم و فناوری استان سمنان با هدف گسترش فعالیت های مرتبط با ارزیابی و حمایت از اختراعات و نوآوری ها ... بیشتر بدانید.

برای درخواست اعتبارسنجی اختراع و اخذ گواهینامه‌ی تاییدیه‌ی علمی اختراع فرم درخواست  را تکمیل و به همراه مستندات درخواستی در سامانه‌ی crm.sstp.ir بارگذاری نمایید.

 

3-اعطای حمایت بلاعوض برای ثبت دارایی های فکری:

 پارک علم و فناوری استان سمنان با هدف، حمایت از ثبت و صیانت از دارایی‌های فکری، برای ثبت اختراع، نشان تجاری و طرح صنعتی، حمایت ... بیشتر بدانید.

برای درخواست حمایت مذکور فرم درخواست را تکمیل و به همراه مستندات درخواستی در سامانه‌ی crm.sstp.ir بارگذاری نمایید.   

                                                                          

4-اعطای حمایت بلاعوض به پایان نامه های کاربردی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری:

پارک علم و فناوری استان سمنان به ‌منظور جهت‌‌دهی فعالیت‌‌های علمی و پژوهشی دانشگاهیان به سمت حل مشکلات حوزه فناوری و نوآوری، استفاده‌‌ی مناسب از ظرفیت دانش‌‌آموختگان بیشتر بدانید.

برای درخواست حمایت مذکور فرم درخواست تکمیل و به همراه مستندات درخواستی در سامانه‌ی crm.sstp.ir بارگذاری نمایید.                                                                           


5-دفتر ارز شگذاری فناوری:

دارایی‌های نامشهود، بخش عمده ای از سبد دارایی‌های مجموعه های فناور را تشکیل داده است، که به علت داشتن ارزش اقتصادی مسایل خاصی را پیش روی مدیران فناوری قرار داده است. جدای از این مساله، روش بهینه ی حفاظت و بهره برداری از فناوری ... بیشتر بدانید.

برای درخواست ارزش‌گذاری فناوری و اخذ گواهینامه‌ی مذکور فرم درخواست  را تکمیل و به همراه مستندات درخواستی در سامانه‌ی crm.sstp.ir بارگذاری نمایید.


6-پارک علمی تفریحی نوآموز (تکنوفان):

 پارک علمی تفریحی نوآموز، پارک علم و فناوری استان سمنان، یک محیط علمی تفریحی شاد و تعاملی با تاثیرگذاری عمیق و پایدار بر روی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی و نوجوانان علاقمند به ... بیشتر بدانید.

 برای استفاده از خدمات پارک نوآموز، فرم درخواست را تکمیل و در سامانه‌ی crm.sstp.ir بارگذاری نمایید.


7-ارایه‌ی خدمات آزمایشگاهی در آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری استان سمنان:

با عنایت به ضرورت و لزوم ایجاد زیرساختهای لازم به منظورحمایت از پژوهشگران، فناروان فعال درمنطقه و شرکت‌ها و موسسات فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان، تاکنون شش آزمایشگاه تخصصی ... بیشتر بدانید.

 

8-برگزاری آزمون‌ مهارت هفت‌گانه:

پارک علم و فناوری استان سمنان در سال 1383 با اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان، اقدام به راه‌اندازی سایت مرکز آزمون استاندارد مهارتهای هفت گانه ... بیشتر بدانید.

 برای ثبت نام در آزمون لطفا فرم درخواست را تکمیل و در سامانه‌ی crm.sstp.ir  بارگذاری نمایید و یا فرم ثبت نام موجود در سامانه یtechnofun.ir  را تکمیل نمایید.


9-اعطای حمایت بلاعوض برای ثبت سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه ی کارآفرینی: 

پارک علم وفناوری استان سمنان با هدف حمایت حداکثری از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌ی کارآفرینی،... بیشتر بدانید.

 برای درخواست حمایت مذکور فرم درخواست را تکمیل و به همراه مستندات درخواستی در سامانه‌ی crm.sstp.ir بارگذاری نمایید. 

                                                                               

10-فرصت مطالعاتی در پارک علم و فناوری استان سمنان:

نظر به لزوم ارتقای توانمندی‌ها و مهارت‌های اعضای هیات علمی و استفاده از توان تخصصی ایشان درجهت انجام فعالیت‌های مطالعاتی مورد نیاز ... بیشتر بدانید.

 

 11- کمیته دانش بنیان

با هدف کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان برای بهره‌برداری حداکثری از خدمات و تسهیلات قابل اعطا به ایشان، کمیته‌ی دانش‌بنیان بیشتر بدانید.